Selasa, 12 April 2011

TetIBa dA rAsa bEnC!,MeLuaT,SayANg sANgat2,c!Nta sANgat2 dAN Llnn..

Entah la aku nak kata pa lagi b!la dah da berteman !dup nih kan,macam2 ada itu la yang dikatakan dugaan kan? semua orang ada, aku nak kata s!ngle tak jugak,nak kata dah berpunya sememang dah kooot! hahaaaa...

DUGAAN AKU DAN S! D!A

Biasa la lumrah !dup set!ap bagi yang !dup mest! kena ada pasanganya cuma lambat dan cepat saja pertemuan itu, soo tggu nouhh bagi yang belum berpunya, b!la sudah berpunya kata setidaknya tak pelu mengharap yang sebegitu panjang kan?? set!daknya k!ta berdoa moga jodoh k!ta yang d!b!na neh berpanjanggan dan tak ada persel!s!han paham d!antara satu sama laen. macam aku jugak larrhh kena jaga sebaik yang mungkin meng!kut kudrat k!ta nih..


Aku kenal berapa hari ja terus couple,hahaa percaya tak? sesetegah orang kawn dahulu,ada jugak dok main tuucakk dulu,aku tak trus ja..macam gelojoh jerrk kan? nak buat macaan mana hat! tak sama,urmmm..mula2 memang hat! tak boleh terima d!a lag! masa tu, tap! nak buat macam mana aku nak tutup hat! yang tengah luka masa tu kan..t!pu la aku sorang ja rasa mcam tu, orang la!n mest! ada jgak kan depents tengok orang jgak la..b!la dah belajar dan kenal ahati mas!ng2 baru aku tahu peragi,sikap s!d!a..
kadang2 da saja rasa meluat aku dekat d!a yla kan..d!a tak penah langsung nak pham perasan aku (macam apa yang aku nak,pham isi hati macm tuh la) d!a tak penah nak belajar untuk paham..laki2 bukanya sama kan, apa yang k!ta p!k!r mest! nak macam eX k!ta dulu kan? betul tak..tap! k!ta tak boleh dapat macam yang dulu dah..so k!ta kena ter!ma la seadanya..


B!la dah couple ok la..aku suka laki2 yang sweet,romantik,ambil perhatian dan paham apa yang aku nak..huhuu,d!A ja tak penah paham aku langsung,tension betoi aku.dah dapat macam tuh ter!ma ja, tap! nak buat macam mana sabar jerkk lah..apa2 pn aku tetap sayang d!a!(huhuu.. merh abiss!) dugaan berc!ta macam tuh la kan. b!la dah elok2 couple dan hat!ah aku d boleh ter!ma d!a, adaa pulak yang nak cuba jolok sarang tebuan..g!la pa,(cuba nak rampas la konon) selalu macam tuh la b!la dok elok2 ada yang nak kacau. tak da laki2 la!n ke nak kacau haa??!menyampah btoi aku. Aku penah kata kat d!a klau nak sangat kat budak tu! p la..so selang brapa hari aku tak msj snng kata tak contac la kan..(hati tengah sedih sangat2 la t!me tu t_t) yla kan s!apa tak marah kan? hat! k!ta dah sayang g!la2! t!ba2 jdi macam tu pulak..


Lepas brapa hari, d!a car! aku bal!k,(sebenarnya my boy aku nih penah kawn dengan budak ppuan srang nih,so d!a nak bab\gitau kat aku,d!a couple dengan aku sbab terdesak biasa la kan hati tengah sdih ptus dengan eX gf d!a sebelum nih. pastu snang plak nak mtak ptus mcam tu,hbungan aku dengan my bf bru genap 1taun 16/1 brapa bulan yang lpas,alasan d!a tak boleh bhg!akan aku, knpa plak?? ouuhhw mcam tuh plak kan? knapa tak break awal2 tme knal dlu,knp skrg?? smmangnya laki2 mmg sbeg!tu kan?? tak semua la.) so last2 d!a car! aku bal!k dan rujuk..hahahaa...(d!a kata, d!a buat kputusan s!lap dan tak p!k!r panjang masa tu) addduuhh..btpa pedih btoi hati aku dgar t!me tu..(nak ptus memang sak!t,nak berc!nta memang mnis belaka)


Apa2 pun aku tak mau jadi lagi macam tuh lag!..takut sangat2! hahaaa...TENSION!









AKU SAYANG D!A, MACAM AKU SAYANG KAT BUDAK ATAS NIH...(COMEL KAN?)




"APA-APA PUN JAGA LA HUBUNGAN YANG MASIH ADA SKRANG NIH..KERANA K!TA TAKUT KEH!LAGAN SESEORANG YANG K!TA SAYANG SELAMA NI, JANGAN MENANGIS KERANA SEORANG LELAKI..MUNGK!N BUKAN JODOH K!TA..YANG PENT!NG C!NTA LA KEPADA MAHA PENC!PTANYA..ALLAH S.W.T"



SAYA SAYANG KAMU SELAMANYA..

Tiada ulasan: